Sebastian Pettersson

Sebastian, var ska jag börja..
Jag börjar med att säga Tack för att du har visat mig hur underbar kärleken är..
och hur jävla bra man kan ha med sin kille!
Jag har vart lycklig varje sekund med dig, förutom dom som du har gjort dom där sakerna mot mig..
Asså jag lovar dig, om du aldrig hade gjort det där mot mig så skulle jag vilja dela mitt liv med dig, men vill inte ha nån som är så taskig..
visst du har dina fina stunder.. och vi har våra minnen :)
t.ex :
*Grönan
*Efter skolavslutningen :P
*Vintras.. :)
jaa.. vi har säkert jätte många minnen om man väl tänker efter..
Men sebastian det jag vill komma fram till är att jag inte gillar dig på det sättet längre..
(vi kan snacka om det här mer sen om du vill)
men bara för att jag lämnar dig nu, är bara för att du har sumpat din chans minst 5 gånger nu.. men jag har vart snäll.. och har älskat dig så jävla mycke, så du har fått nya chanser hela tiden... va glad för det!
men nu pallar jag seriöst inte mer.. du får inga nya chanser.. Du får hitta nån annan..
Men det ända jag vill är att du ska släppa mig, och börja gilla nån annan.. eller bara glöm mig..
för tänker inte ta tebax dig.. har insett nu att jag inte har några känslor för dig längre..
Och jag vet att du kan få bättre än mig.. för det finns mycke mycke bättre tjejer än mig,
Jag lovar dig!
Kommer ihåg när vi va hos tim och låg och höll om varann i soffan.. kommer fortfarande ihåg vad du sa till mig.. och det kommer jag nog aldrig glömma.. för det va det finaste jag någonsin har hört.
hoppas vi kan vara vänner, men hoppas du hittar nån annan.. :)
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0