Hatar rubriker... -.-

Halloj! :P
just nu sitter jag o chillar... e förkyld, och har ont i halsen-.- tack lina för att du smitta mig.. -.-
Men aa iaf, idag har jag vart med mira.. sen åkte jag hem typ halv 3.. sen så träffa jag sebastian, o snackade med han.. senare tog jag bussen hem kl 16:30 :)) kom jag hem och träffade min kära mamma :DDD har saknat henne faktiskt! :P
egentligen skulle jag vart hos pappa nu men han skulle till fjällen, inte kul..
haha men aa... började ju i skolan i måndags.. har faktiskt art jätte duktig och jobba på lektiornena!! :DD
mamma tyckte jag hade blivit jätte duktig:DD nu går jag o lovisa inte i sär-gruppen iaf! :D
men vi får ju betyg nästa år.. och då måste jag skärpa mig :P
haha men jaa.. min mamma o owe är på nån jävla kräftskiva.. o lina skulle till djurö och träffa några...satt är ensam hemma.. känner mig lite mobbad faktiskt :o hahah nej ganska skönt faktisk :) men aa ska nog dra och duscha nu :))) hare så braa:D
Puuusss

Blir den igen... bildbrist.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0