Förlåt men pallar inte mer.. -.-

TJOO! :)
idag har jag vart med lovisa och samme :))) vi gjorde typ inget.. vi möttes typ halv 12 och då skulle han äta lunch satt han åt nån jävla kebab talrik... (stavning?)
haha men sen hade jag och samme typ matkrig xD lite kul vah?! :P men aa sen aå skulle han til jobbet.. -.- satt då fick jag och lovisa hitta på nått.. för han skulle typ jobba i 5 timmar.. sat vi gick från ålstäket till mölnvik xD sen satt vi still på en jävla bänk i 4 TIMMAR! :O haha men sen gick vi tebax till ålstäket .. och då kom han .. sen va vi vid grils :) haha aa men aaa.....
(Rubriken)
Asså rubriken handlar om sebastian..
Om du läser det här sebastian så vill jag att du ska veta att jag inte gillar dig på det sättet längre..
(vi kan snacka mer sen..) men aa ... satt kom över mig.. det är ingen ide att gilla mig längre.. för kommer aldrig ta tebax dig..det du gör mot mig .. gör så att jag tappar mer och mer känslor för dig.. och nu har jag tyvär inga kvar..



Lovisa.. Du kommer säkert hata mig efter det här... har hållt en sak inom mig ett ganska bra tag..
har inte vågat berätta det.. satt då är det väl att jag har ljugt för dig jävligt mycke.. :( ångrar det... men aa du får göra som du vill efter det här.. men...
det jag gjorde med samme gjorde jag med vilja.. sov aldrig.. :( men jag ångrar faktiskt det! det gör både jag och samme!
Älskar dig lovisa.. ochjag förvånar mig inte om du blir sur på mig.. men vill inte hålla nånting hemligt för sig .. och det kändes bara mer och mer fel när jag sa sådär...
Känner mig verkligen inte som en äkta vän till dig just nu... för äkta vänner ljuger inte för varann..

Förlåt.. :'(♥

gammal bild! men älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

De är okej gumman.. jag älskar dig vadsomänhänder

Du får lita på det..

VAD SOM ÄN HÄNDER, VAD DU ÄN GÖR

Jag kommer aldrig släppa dig <3

2011-08-03 @ 11:00:48
URL: http://loooviisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0