Djurö

Hejhej ;P
snart ska jag dra till djurö och träffa en vän :P hoppas jag smittar honom .. :P
eftersom jag är lite sjuk.. -.-
men just nu sitter jag vid min syrras dator..
inte så intressant då men.. VILL FUCKING TRÄFFA SAMME OCH WILLIAM!! saknar dom som fan! :(
dom kan typ aldrig träffas... :( för william har typ fotboll eller skola... samme är typ med några andra hela tiden så han har aldrig tid...-.- aja man får väl hoppas på att man träffar dom snart då...
juste min mamma ska ringa henkan, min morbror.. och fråga när han skulle lämna sin iphone 3 in på lagning.. för jag skulle FÅ den efter... men ska fråga mamma om vi kan byta så jag får en 4 istället :)
men aa vet inte vad jag ska skriva om..  idag har jag inte gjort så mkt.. har faktiskt inte tittat på nån film... :O
pallade nt.. Vill ha en sak så jävla mkt nu.. men det säger jag inte!!! ;D
Men ska göra mig i ordning nu..
Puuss
jag just nu.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0