Älskar dig bästavän

Mira, tack för all stöd.. och även hur mycke du ville komma dit så skulle jag inte låta dig komma.. vill inte att det ska hända dig nånting! Det skulle såra mig sjukt mycke! jag lovar dig, kommer alltid stå vid din sida ovadsett vad!

Du vet vad jag kommer göra idag.. och det kommer säkert bil bra efter det.
Om nån slår dig eller gör nånting annat. ring mig så kommer jag direkt! även om du är jävligt långt bort ifrån mig! och om vi bråkar, så kommer jag ändå komma.. men jag hoppas att det ALDRIG händer!
det som hände mig igår.. det va bara lite av det dom gjorde.. det finns mycke värre! jag hade bara jävligt tur att det va folk o poliser överallt. Älskar dig, och kommer föralltid att göra. Vi snackar mer imorn.

Kommentarer
Postat av: mira

aw,jag älskar dig ! <3

2011-08-21 @ 16:28:54
URL: http://miraahlgren.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Shit det var inte tur, dom tänkte aldrig slå dig?

2011-08-21 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0